Akcija!

Strateški menadžment u turizmu

5.850rsd 4.850rsd

  • EUR: 41 €

Autor: Moutihno Luiz

Izdavač: Masmedia

Broj strana: 494
Pismo: latinica
Povez: tvrd
SKU: 00727 Kategorije: , , Oznaka: Product ID: 3397

Opis

Knjiga Strateški menadžment u turizmu sadrži:

Okruženje u turizmu (Trendovi u turizmu; Marketinško okruženje u turizmu)

Menadžment marketinga u turizmu (Ponašanje potrošača; Istraživanje tržišta u turizmu; Segmentacija tržišta, određivanje ciljne skupine, pozicioniranje proizvoda i usluga i strateški marketing)

Funkcionalni menadžment u turizmu (Problemi ljudskih resursa u turizmu; Menadžment financija u turizmu; Menadžment operacija; Strateški menadžment kvalitete)

Strateško planiranje u turizmu (Strateško planiranje; Indikator marketinškog planiranja; sredstvo za mjerenje djelotrvornosti strateškog marketinga u hotelijerstvu; Modeliranje potražnje i predviđanje; Menadžment u međunarodnom turizmu

Dodatne informacije

Dimenzije 210 × 170 × 300 mm

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “Strateški menadžment u turizmu”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.