Close
Akcija!

Psihologija u obrazovanju I

Autor: Anita Vulfolk, Malkolm Hjuz, Vivijen Volkap

Izdavač: Clio

Godina izdanja: 2014
Dimenzije knjige: 225×165
Broj strana: 484
Povez: broširani
Pismo: latinica

1.650rsd 1.550rsd

  • EUR: 13 €

Ostalo je još 1 na stanju

SKU: 00200 Kategorije: , Oznake: , ID: 1882

Opis

Psihologija u obrazovanju pregledna je knjiga koja povezuje poslednja dostignuća teorije sa najnovijim međunarodnim istraživanjima i obiljem primera, praktičnom primenom i savetima iskusnih predavača koji su imali prilike da deluju u različitim okruženjima. Iscrpna pedagogija opremljena je sažecima i prezentacijama koje dodatno olakšavaju učenje čime Psihologija u obrazovanju postaje neophodna knjiga za sve stručnjake u oblasti predavanja i podučavanja.

Ova knjiga više je od udžbenika i više od prikaza oblasti. Dosledno su izvedene i naglašene obrazovne implikacije i primene teorijskih postavki i istraživanja u oblasti dečjeg razvoja, kognitivnih nauka, učenja i podučavanja, motivacije, ocenjivanja. Osim klasičnog pristupa obrazovanju koje u središte stavlja učenika i njegove lične karakteristike, ovde je značajna pažnja poklonjena psihološkim izučavanjima prirode pojedinih školskih predmeta; socijalnim, metakognitivnim i emocionalnim veštinama samoregulacije; kao i karakteristikama obrazovnog okruženja, uključujući uticaje novih tehnologija. U središtu ove knjige je fenomen učenja, pa ovaj udžbenik ima praktičan značaj za sve koji teže da razumeju proces učenja i da upravljanju njim.“

prof. dr Dragica Pavlović, Filozofski fakultet u Beogradu

Poglavlje 1 – Nastavnici, nastava i psihologija obrazovanja

UČENICI
Poglavlje 2 – Kognitivni razvoj i jezik
Poglavlje 3 – Razvoj ličnosti, socijalni i emocionalni i razvoj
Poglavlje 4 – Razlike među učenicima i potrebe učenja
Poglavlje 5 – Kultura i različitost

Drugi tom– UČENJE I MOTIVACIJA
Poglavlje 6 – Bihevioralistički pogledi na učenje
Poglavlje 7 – Kognitivistički pogledi na učenje
Poglavlje 8 – Kompleksni kognitivni procesi
Poglavlje 9 – Socijalno-kognitivistički i konstruktivistički pogledi na učenje
Poglavlje 10 – Motivacija u učenju i podučavanju
Poglavlje 11 – Aktivno učenje: Saradnja i zajednica

Treći tom– PODUČAVANJE I OCENJIVANJE
Poglavlje 12 – Stvaranje okuženja za učenje

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Psihologija u obrazovanju I”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *