Close

Modni marketing

Autor: Milica Slijepčević

Edicija: Best Practices
Recenzija: Dr Ana Bovan, dr Leposava Zečević, prof. dr Radmila Janičić
Urednik: Stana Šehalić
Format: 150×220 mm
Obim: 285 strana
Povez: broširan
ISBN 978-86-7956-101-5

1.200rsd

  • EUR: 10 €

Opis

Modni marketing  – Monografija koja uspeva da objasni industriju mode u kontekstu primene marketing principa.
Na svu sreću, u modi nikada nismo kasnili, već naprotiv! Za mladu osobu je važno da poznaje deo našeg marketinga mode i modne industrije jer je moda vezana za krug u kome se stvari ponavljaju, ali i nadograđuju. Taj holistički pristup povezan sa praksom i primenjivim znanjem od posebnog je značaja za studente. Do sada su studenti iz ove oblasti morali da se snalaze sa literaturom a sada imaju sve prikupljeno na jednom mestu što je rezultat iscrpnog istraživačkog rada autorke Milice Slijepčević.
Dr Leposava Zečević

Dodatne informacije

Dimenzije 140 x 170 mm

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Modni marketing”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *