Close

Digitalni marketing: planiranje i optimizacija

Autori: Pol. R.Smit, Dejv Čefi

Izdavač: FMK

Format: 170×240

Povez: broš

Str: 581

God. 2018.

ISBN: 978-86-81042-03-8

 

 

 

3.300rsd

  • EUR: 28 €

SKU: 01155 Kategorija: ID: 5554

Opis

Knjiga Digitalni marketing: planiranje i optimizacija   će vam pomoći da idete u korak sa promenama i kreirate efikasnu i savremenu korisnički orijentisanu e-marketinšku strategiju. Ovaj praktični i sadržajan vodič kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove.

Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Digitalni marketing: planiranje i optimizacija”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *