Akcija!

Digitalni marketing: pojmovnik

770rsd 650rsd

  • EUR: 5 €

Autor: Nataša Krstić

Izdavač: FMK

Format:140×220

Povez: broš

Str: 138

ISBN: 978-86-87107-44-1

 

SKU: 01115 Kategorije: , Product ID: 5385

Opis

Knjiga DIGITALNI MARKETING: POJMOVNIK sadrži preko 270 termina iz oblasti digitalnog marketinga, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. Nijedna profesija, u poslednjih petnaestak godina, nije postala takav kartel za proliferaciju stručnog žargona kao digitalna tehnologija i, u okviru nje, digitalni biznis i marketing. Digitalne krilatice ispucavaju se rafalnom paljbom, odslikavajući svetlosnu brzinu kojom se ovo polje stručnog delovanja razvija.

Zato je pojmovnik termina u digitalnom marketingu ne samo nužno zlo za one koji moraju, nego nasušna potreba za one koji žele da prodube svoje razumevanje ove discipline.
(Iz predgovora Lazara Džamića)

Dodatne informacije

Dimenzije 140 × 15 × 220 mm

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “Digitalni marketing: pojmovnik”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.