Jezik novih medija

1.580rsd

  • EUR: 13 €

Autor: Lev Manovič

Izdavač: Clio

Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-7102-487-7
Dimenzije knjige: 240 x 160
Broj strana: 386
Povez: Broširani povez
Pismo: latinica

Ostalo je još 1 na stanju

SKU: 00187 Kategorije: , Oznake: , Product ID: 1846

Opis

Kao prva detaljna i sveobuhvatna analiza vizuelne estetike novih medija, ova knjiga postavlja nove medije unutar istorije vizuelne kulture, ukazujući na veze i različitosti između novih i starih medija.

Nalazeći poreklo estetike novih medija u slikarstvu, fotografiji, filmu i televiziji, Manovič razmatra pitanja digitalnog stvaranja slika, interfejsa čoveka i računara, hipermedija, računarskih igrica, komponovanja, animacije, teleprisustva i virtuelnih svetova. Pri tom, on se eklektički i vispreno poziva na teoriju filma, teoriju književnosti i društvenu teoriju.

Podjednako je značajno to što se on poziva na sopstveno radno iskustvo sa tehnologijama novih medija i računarskom naukom da bi iskazao osnovne principe koji čine razliku između novih i starih medija. U toj analizi on daje detaljna objašnjenja određenih pojava u umetnosti i popularnoj kulturi.

Jedinstvena po svojoj dubini i obuhvatu, ova knjiga nije zanimljiva samo za univerzitetske radnike, već i za umetnike i dizajnere koji žele bolje da razumeju istoriju i teoriju onoga čime se bave.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “Jezik novih medija”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možda će vam se takođe svideti…