Evropski mediji u digitalnom dobu

1.980rsd

  • EUR: 17 €

Autor: Ričard Ruk

Izdavač: Clio

Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-407-5
Dimenzije knjige: 240 x160
Broj strana: 513
Povez: broširani

 

Ostalo je još 1 na stanju

SKU: 00191 Kategorije: , , Product ID: 1856

Opis

Knjiga Evropski mediji u digitalnom dobu uvodi nas u najznačajnije rasprave, dešavanja i probleme koji oblikuju današnje medije. Autor daje detaljnu analizu masovnih i digitalnih medija, interneta i nove medijske politike uzimajući u obzir zakonodavne, komercijalne, političke i tehnološke aspekte problema. Primenjujući opširan i složen, ali ujedno i veoma precizan pristup Ričard Ruk je napisao knjigu koja doprinosi boljem sagledavanju evropskih medija u globalnim okvirima. Čitalac je podstaknut da razmišlja o statistici i da je povezuje sa ekonomikom, da analizira propise i usklađuje teorije medija s teorijama o evropskim integracijama. Knjiga takođe sadrži primere iz prakse, ilustracije, rezimea, kritička razmišljanja i smernice za korišćenje dodatne literature.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “Evropski mediji u digitalnom dobu”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Možda će vam se takođe svideti…