Opis
Kada je Gerila marketing prvi put objavljen 1983. godine, Džej Levinson je iz korena promenio marketing strategije za vlasnike malih firmi svojim beskompromisnim pristupom za nalaženje klijenata. Zasnovana na stotinama konkretnih ideja, koje zaista daju rezultate, Levinsonova filozofija je iznedrila nov način učenja o udelu na tržištu i kako do njega doći. U ovom proširenom četvrtom izdanju, Levinson nudi nov arsenal oružja za uspeh malih firmi u novom veku.
Knjiga nudi strategije za Internet marketing (sa preciznim objašnjenjima), savete za upošljavanje novih tehnologija (kao što su podkast i automatizovani marketing), programe za određivanje ciljnih grupa mušterija, koje će postati stalne mušterije i firmu preporučivati drugima, kao i lekcije iz menadžmenta u doba telekomunikacija i honorarnih saradnika. Ova knjiga će biti biblija preduzetnika u dvadeset prvom veku.
Džej Konrad Levinson je autor više od desetine knjiga iz Gerila marketing serijijala. Nekadašnji potpredsednik i kreativni direktor u marketinškim agencijama „J.Walter Thompson Advertising“ i „Leo Burnett Advertising“, danas je predsednik konsultantske firme „Guerilla Marketing International“, koja uslužuje velike i male kompanije širom sveta.
Recenzije
Još nema recenzija.