Akcija!

Profit brend

2.300rsd 1.900rsd

  • EUR: 16 €

Autor: Nik Verden, Nora Gaši

Izdavač: Asee

Format: 18×25 cm

Str: 304

Povez: tvrd

 

Opis

Brendovi umiru bez sposobnosti da deluju precizno, dosledno i odgovorno. Čemu prednjačenje u hiljadu stvari ako se na telefonske pozive ne odgovara kako treba ili se narudžbine ne isporučuju na vreme?
Osiguravanje profitabilnosti, pouzdanosti i održivosti zahteva ProfitBranding ne takve aktuelne trendove kao što su elektronski brendovi ili takozvani ,,nepromenljivi zakoni’’.
ProfitBranding odslikava fundamentalni pomak u brendiranju koji mnogi prepoznaju, ali ga malo ko razume. Nisu više kompanije te koje prodaju. Potrošači su ti koji kupuju. To znači da kompanije moraju da prestanu da se definišu u smislu svojih ponuda (npr. ,,proizvođač automobila’’) i da počnu da se definišu u smislu potrošačke vrednosti (,,mobilno, interaktivno i zabavno okruženje’’).
ProfitBranding predstavlja inovativni, sveobuhvatni pristup građenju brenda. On odražava integrisanje – ili fuziju – tradicionalnog marketinga sa tehnologijom, merenjem i poslovanjem. On spaja zahteve kupaca i organizacione sposobnosti da bi proizveo vrednost. Brendiranje nabavke i brendiranje zadržavanja se međusobno dopunjuju. Onlajn i oflajn brendiranje su isprepletani. Zaposleni i menadžeri se fokusiraju na iste ciljeve kupaca. Kao rezultat toga, ProfitBranding uspostavlja strategije za potrošačku privredu današnjice i privredu potražnje na pomolu, gradi profitabilne odnose sa kupcima i omogućava upravljanje brendom i rast zasnovan na podacima, a ne na mišljenju.
Izvadite svoje digitrone. Vreme je da započnete sa ProfitBrendingom

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “Profit brend”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.