Close

Menadžment i marketing u umetnosti

Autor: Dragan Nikodijević
Izdavač: Službeni glasnik

Format: 170×240

Povez: broš

Str: 418

ISBN: 978-86-519-1567-6

 

1.100rsd

  • EUR: 9 €

SKU: 00867 Kategorije: , , ID: 3855

Opis

Kako je i put do pakla često popločan najboljim namerama, ne možemo pobeći od zapitanosti nismo li možda, vođeni iskrenim uverenjem da se mnogobrojne neprilagođenosti i sporna pitanja u vezi sa društvenom pozicijom umetnosti mogu otkloniti ili ublažiti primenom teorijskih i praktičnih rešenja koja nude menadžment i marketing, podlegli sveopštoj fascinaciji koja prati ove discipline. Da li smo prevideli ili smo olako prešli preko svih onih protistavljenosti koje vladaju između menadžmenta i marketinga, na jednoj strani, i umetnosti, na drugoj strani – na koje smo ukazali još u uvodnim delovima studije?

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Menadžment i marketing u umetnosti”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Možda će vam se takođe svideti…