Close

Apokalipsa i marketing

Priredili: Dejvid Karson, Džim Bel, Stiven Braun

Izdavač: Clio

ISBN: 86-7102-076-2
Težina knjige: 555.00
Dimenzije knjige: 21 x 14
Broj strana: 406
Povez: tvrdi povez
Pismo: latinica

 

1.100rsd

  • EUR: 9 €

SKU: 00560 Kategorije: , ID: 2956

Opis

Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju „stvarnom svetu“ marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego „kraj marketinga“.U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana.

Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Apokalipsa i marketing”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *