Close

Kako su reklame promenile filmski jezik

Autor: Dragan Veselinović

Izdavač: FDU

Str: 178

Format: 24cm

Povez: broš

God: 2018.

ISBN: 978-86-82101-69-7

 

1.320rsd

  • EUR: 11 €

SKU: 01647 Kategorije: , Oznake: , ID: 7533

Opis

„Imao sam veliko zadovoljstvo da pročitam knjigu Kako su reklame promenile filmski jezik  doktora Dragana Veselinovića. Kao dugogodišnji profesor na FDU, koji se bavio upravo problematikom filmskog jezika, mogu da kažem kako ovo delo predstavlja veliko teorijsko unapređenje istraživanja u toj oblasti. Dr Veselinović je čovek koji je uspeo da objedini postojeća znanja i da ih dopuni onim što se u međuvremenu odigralo u audio vizuelnom stvaralaštvu, sve to da klasifikuje i na jedan veoma jasan i jednostavan način približi, kako ljudima koji se već bave ovim načinom izražavanja, tako i onima koji počinju i nameravaju da uče. Mogu slobodno reći da se radi o veoma važnom delu koji će generacije moći da koriste za unapređenje svoga uvida u audio vizuelne medije…“ – Goran Marković, profesor emeritus

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi i ostavite svoju recenziju za “Kako su reklame promenile filmski jezik”

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *