Opis
Udaraj u gong i prodaj svoje slatkiše je stara kineska izreka kojom su Kinezi saželi suštinu marketinško-prodajne filozofije.
Knjiga je profilisana kao instruktivan, podsticajan i zabavan priručnik i podsetnik za poslovne ljude, posebno one koji se bave prodajom i marketingom.
Pronicljivost, kreativnost, duhovitost i večita aktuelnost više oko 1500 misli najvećih svetskih umova biznisa, nauke, filosofije i umetnosti iz raznih epoha, u rasponu od Konfucija do Bila Gejtsa, preporučuju ovo izdanje „za svaki radni sto i svaku kancelariju.
“Osim iskustava instant savetnika, ovde ćete pronaći i Šekspira kao “makijavelistu” (Da bi postigao svoj cilj, čak i đavo citira Bibliju), Mešu Selimovića kao “teoretiačra” identiteta (Nije čovek ono što misli, već ono što čini), ali i neznanonog kinsekog mudroslovca….”
“Izreka Ivana Meštrovića Dobro hoće da bude bolje, bolje da postane najbolje, a samo tupo i glupo misli da je dovoljno samo sebi i da je dobro onakvo kakvo je može da posluži kao inspiracija za nastanak ove zbirke-vodiča za otkrivanje i pokretanje ogromnog poencijala koji leži u svakom od nas.”
Miša Lukić
Recenzije
Još nema recenzija.